Våra huvudsponsorer:

Våra övriga sponsorer

Vill du också synas här?

Vill Du och ditt företag också synas i samband med VIF Handbolls aktiviteter? Då har vi flera alternativ för Dig enligt nedan. Har Du något ytterligare förslag till samarbete ser vi framemot att diskutera detta med Dig.

Huvudsponsor
Som huvudsponsor till VIF Handboll erbjuds du exponering på våra matchkläder, overaller och andra plagg som bärs av våra representationslag eller ungdomslag vid matchtillfällen. Du syns även lite bättre på vår hemsida och i våra matchprogram.

Skyltsponsor
Som skyltsponsor erbjuds du en skyltplats i Alsikehallen och/eller Hälsohuset. Skylten sitter uppe under hela avtalsperioden och tas ner vid avtalets slut. Skylten sitter även uppe då VIF Handboll inte spelar. Kika gärna in i någon av ovanstående hallar så ser du skyltarnas storlek och placering.

Lagsponsor
Du har även möjlighet att sponsra ett specifikt lag i föreningen och få ditt företags logga på lagets overaller, uppvärmningströjor, väskor och liknande. Av den summa som det aktuella laget sponsras med går 20% av beloppet till sektionens gemensamma kassa.

Matchsponsor
Du har även möjlighet att sponsra en specifik seniormatch genom att "köpa" matcbollarna och få sitt företagsnamn exponerat inför och i samband med den aktuella matchen. Företagsnamnet syns bland annat i matchprogrammet och i vår annonsering av matchen på bland annat vår Facebooksida..

Generellt
Tryckkostnader för sponsortryck som uppkommer betalas av företaget. Dessutom tillkommer reklamskatt som läggs på det sponsrade beloppet.
Alla frågor kring sponsorsavtal tas med vår marknadsgrupp som leds av Martin Danielson (marknad.handboll@vassundaif.se)  Vi emotser framtida samarbete med just Dig. Tillsammans gör vi VIF Handboll och handbollen i Knivsta starkare.