Bordtennis
TRÄNINGAR

INFO NEDAN GÄLLER HÖSTTERMINEN 2024.

Vill du börja spela pingis?

Det går att ställa sig på kö till höstterminen 2024.

Kontakta Rolf Olofsson.

Klicka här för att se kontaktuppgifter.

Vi erbjuder träning för barn och ungdomar från 7 år och uppåt i fyra olika nivåer: Pingisskola & Flickgrupp, Träningsgrupp, Tävlingsgrupp. I alla grupper tränar vi åldersintegrerat. Vi har totalt plats för 48 ungdomar i Högåsskolans gymnastiksals fyra grupper samt 18 ungdomar i tävlingsgruppen i Björkhallen vilket blir totalt 66 ungdomar som kan få möjlighet att spela.

Information om våra grupper finns i undermenyn för "Träningar".

SOMMARLÄGER I VASSUNDA 14-15 JUNI 2024
Bild: Björkhallen, Edeby 35, Knivsta. Foto: Henrik Larsson/Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Knivsta AB

ANTAL PLATSER KVAR FREDAG 14 JUNI ANTAL PLATSER KVAR LÖRDAG 15 JUNI
24 24

Välkomna till sommarläger med Vassunda IF Bordtennis den 14-15 juni i Björkhallen!

För vem: Barn och ungdomar som tränar i Pingisskola, Flickgrupp, Träningsgrupp och Tävlingsgrupp

Medtag: Pingissaker (racket, vattenflaska, gympaskor), kläder för träning och utomhusvistelse, frukt och matlådor.

Vad: Träning i grupper utifrån spelnivå. Individuell lådträning, turnering och lagtävling. Lunch i klubbstugan, tillgång till kylskåp och mikro.

När: Fredag 14 juni - lördag 15 juni kl. 09:00-15:00 (inkl. lunch 1 tim och pauser)

Ledare: Per Gustafsson, Victor Karlsson, Elis Låås och duktiga ledare och sparringspelare från distriktets klubbar

Var: Björkhallen, Edeby 35, Knivsta

Anmälan: Skickas till Ungdomsledare Victor Karlsson via e-post: pingismedia@vassundaif.se senast 31 maj. Vid anmälan godkänner du att deltagaren får vara med på foto och film - läs Integritetspolicy nedan.

Kostnad för lägret är 250 kr per deltagare och lägerdag. Betalas till bankgiro 278-8867 senast 13 juni.

Integritetspolicy (GDPR): Vassunda IF Bordtennis träningsläger dokumenteras med film och foto. Foton och filmer från träningslägret kan komma att användas i syfte att informera om Vassunda IF:s verksamhet samt marknadsföra detta läger på Vassunda IF:s räkning på webbsida och sociala kanaler. Person som inte vill medverka i foto eller film, alt. vill få foto eller film borttaget, är välkommen att kontakta Mediaansvarig.

Mer info: Webb: vassundaif.se, IG: @vassundaifbordtennis, FB: Vassunda IF Bordtennis - Uppland, SnapChat: @vassunda.pingis

Senast uppdaterad: 240418