Bordtennis
TÄVLINGAR

Info om olika tävlingar finns i undermenyn för "Tävlingar". Mycket info om tävlingar skickas via mejl från vår tävlingsansvarig.

Det finns fyra kategorier av tävlingar: A, B, C och D.

Unga spelare och vuxna motionärer med ingen eller liten tävlingsvana väljer D-tävlingar (distriktstävlingar) och när spelstyrkan ökat C-tävlingar (nationella tävlingar).

Vår egen tävling, Vassundapoolen, och de fem deltävlingarna i Ungdomstouren samt Seniortouren är alla D-tävlingar och bra tävlingar att börja med.

Är du intresserad av att börja tävla, kontakta tävlingsansvarig Linus Ryttman.

OBSERVERA:

All anmälan går via föreningen, det är inte ok att anmäla sig direkt till arrangören om man inte är överens med föreningen om det.

För medlemmar (inloggning krävs -> klicka på knappen LOGGA IN uppe i högra hörnet i översta menyraden): Se underrubriken "ANMÄLAN, KLÄDER OCH REGLER".

ÖVERSIKTLIGT GENERALPROGRAM

Nedan hittar ni webblänken till Svenska Bordtennisförbundets Preliminära Generalprogram säsongen 2023/2024 och 2024/2025.
NORDÖSTRA SVEALANDS GENERALPROGRAM 2023/2024
Bild: Nordöstra Svealands Bordtennisförbund logotyp. Rättigheter: NÖS BTF

Nedan hittar ni Nordöstra Svealands Bordtennisförbunds generalprogram för säsongen 2023/2024.

RESULTAT

Publicering

Resultat från färdigspelade och pågående tävlingar går att hitta på en webbsida som kallas resultat.ondata.se.

Listor

På webbsidan hittar du även listor för anmälda spelare och listor för lottning (om tävlingen använder lottning med TT Coordinator)

Länk

Öppna Resultat (Tournaments Online, webbsida)