Skidor
Tävlingsanmälan
Som du säkert vet kan du som medlem i Vassunda IF Skidor själv anmäla dig till tävlingar. Alla tävlingar hittar du genom att klicka här på SSF:s tävlingskalenderTävlingskalendern omfattar alla i Sverige registrerade tävlingar i alla olika skiddiscipliner.

Lathund till hur man anmäler sig till tävling via tävlingskalendern.

Klubben betalar anmälningsavgiften för alla aktiva ungdomar i träningsgrupperna. Övriga faktureras efter säsongens slut.

Åkare som anmäler sig till en tävling men som utan giltig anledning, inte kommer till start, faktureras också i efterhand.

(I och med att alla föreningsanmälningar numera görs i IdrottOnline så krävs det att Du som medlem är korrekt registrerad i klubbens medlemsregister)