Huvudförening
Björkhallen i Vassunda
Björkhallen, Edeby 35, Knivsta. Foto: Henrik Larsson/Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Knivsta AB

Björkhallen är möjlig att boka för privat bruk då den ej används av föreningen.

Hallen har måtten 38*19 m.

Vid extern uthyrning av hallen gäller följande:

• De i entréhallen anslagna ordningsreglerna skall följas av alla hyresgäster.
  • I de fall Vassunda IF måste utnyttja hallen för egen verksamhet och på tid som tidigare bokats kommer berörd hyresgäst att meddelas om avbokning senast tre veckor före aktuell bokningstid. Eventuellt kan hyresgäst erbjudas annan lämplig tid.

Timkostnad

På grund av kraftigt höjda värmekostnader blir vi tvungna att höja hyran för Björkhallen. Nedan är de gällande priserna från och med 1 augusti 2022.

• 200 kr per timme före 14.00 vardagar
  • 220 kr per timme efter 16.00 vardagar samt helgdagar

Bokningskalender

För att se hur hallen är bokad, klicka på länken "Bokningskalender"

Enklast görs förfrågningar om bokningar via mail. Gärna  med framförhållning. Kolla i bokningskalendern efter lediga tider.

Fakturering

• Privatpersoner ska uppge: Personnummer, namn, adress, mobilnummer samt vilken aktivitet som planeras i hallen. Faktura skickas via mail.
  • Föreningar uppger vilken förening och fakturaadress.

Rolf Olofsson

e-post: rolf@olofsson-ou.se

mobil: 070-693 09 05

Foton från Björkhallen