Bordtennis
TRÄNINGSGRUPP
MÅLGRUPP

Träningsgruppen vänder sig till barn och ungdomar som har spelat en till två terminer. Träningsgruppen vänder sig till de som vill träna men inte tävlar regelbundet. Vi har delat in träningsgruppen i två grupper för att många ska få möjlighet att träna. Tyvärr ges ingen möjlighet att spela i båda grupperna.

TRÄNINGSTIDER OCH LOKAL

Träningsgrupp 1 tränar under vt 2024 (vecka 2-22) i Högåsskolans gymnastiksal i Knivsta på onsdagar 17.20-18.20.
Träningsgrupp 2 tränar under vt 2024 (vecka 2-22) i Högåsskolans gymnastiksal i Knivsta på fredagar 17.30-18.30.

TRÄNINGSAVGIFT

Träningsavgiften för Träningsgrupp 1 och 2 är 800 kronor per termin. Det tillkommer en administrativ avgift 49 kronor på faktura.
Utöver träningsavgift betalar du en gång per år en avgift för medlemskap i Vassunda IF. Den kostnaden (år 2024) är 200 kronor per år för barn och ungdomar tom 15 år och 300 kronor per år för spelare äldre än 15 år alternativt 600 kronor för ett familjemedlemskap.

LEDARE

Ledare för Träningsgrupp 1 & 2 är Elis Låås, Emilia Loberg, Victor Karlsson och sparringspelare.