Matchflytt

Är du tvungen att flytta på en eller flera matcher, på hemma eller bortaplan?

• Titta i hallbokningssystemet om när det finns ledig halltid om det är hemmamatch
  • Kom överens med motståndarlaget om en ny tid,
  • Maila info om vilken match, tidigare datum och tid, nytt datum och tid samt vilket lag det gäller till tavling.handboll@vassundaif.se.
  • Tävlingsansvarig gör flytten i Profixio och mail skickas ut till funktionsmailen från Profixio om att ändring är påbörjad samt när den är godkänd.

Flytten är gratis om den görs i god tid innan matchen (21 arbetsdagar).

OBS: Avgifter för matchflytt betalas normalt av varje lag genom respektive lagkassa.

På HF Öst hemsida finns mer information om hur matchflytt går till eller hör av er till tavling.handboll@vassundaif.se